Fotografia w sprzedaży

Percepcja marki i produktu w rękach fotografującego

 

Cz.1 – wykład 2h

  • psychofizjologiczne podstawy kompozycji obrazu,
  • kompozycja obrazu fotograficznego,
  • światło, kolor i techniki oświetleniowe jako narzędzia budowania skojarzeń,

 

Cz. 2. – wykład 2h

  • wizualne techniki wsparcia sprzedaży,
  • przestrzeń na zdjęciach – jak przedstawiać obiekty i wnętrza, aby zachęcić klienta,
  • „Na zdjęciach wyglądało lepiej!” – zarządzanie jakością fotografii, omówienie typowych błędów,
  • fotografie, które sprzedają, co przyciąga wzrok, jak pozycjonować oferty zdjęciem głównym – zdjęcia zmierzchowe i HDR.

 

Cz. 3 – prezentacja i konsultacje – 2h

  • prezentacja technik fotografowania w praktyce,
  • konsultacje fotografii uczestników zajęć

 

cena: 750zł netto (faktura VAT)

Co otrzymujesz w cenie:

  • dużą dawkę wiedzy ukierunkowanej na skuteczność sprzedaży przekazaną w przystępny sposób przez eksperta w dziedzinie,
  • umiejętności poprawnego posługiwania się aparatem, który już posiadasz,
  • wiedzę na temat obrazu, która pozwoli Ci świadomiej poruszać się w rzeczywistości reklamy,
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia

 

Prowadzący:

Krzysztof Ślachciak rocznik ’83, zawodowy fotograf reklamowy, wykładowca fotografii i psychofizjologii widzenia na Wydziale Architektury Politechniki Poznańskiej, ponadto artysta fotograf, członek Związku Polskich Artystów Fotografików, autor i uczestnik przeszło 60 wystaw artystycznych, kurator, organizator i popularyzator fotografii, autor tekstów naukowych i popularnonaukowych o fotografii oraz książki artystycznej pt. „Bardziej prawdopodobne, że nie jesteśmy wyjątkowi”, laureat międzynarodowych konkursów fotograficznych, a jego zdjęcia zostały wykorzystane w przeszło 500 publikacjach reklamowych.